Итак, десятый патч для беты Diablo 3 после небольших технических неурядиц все-таки увидел свет. Вместе с этим патчем многое изменилось в самой игре, как и описывал ранее в обращение к фанатам Diablo 3 Джей Уилсон. Ну а мы предлагаем вам ознакомиться с нашим переводом полного списка изменений 10 бета патча в продолжении новости. Кстати, помимо официальных изменений, как, всегда, были и недокументированные, так, например, в игровой движок добавилась новая графика: появился корейский логотип Diablo 3, а также изображения новых эликсиров:
Полный список официальных и не официальных изменений 10 бета патча Diablo 3 далее.
Итак, перевод официального списка изменений 10 бета патча:Основное:- Все персонажи были сброшены, включая золото, достижения, предметы, спутников и ремесленников. - Баланс Battle.net всех участников беты сброшен до 50 бета-баксов Существенно переработаны основные характеристики персонажей:- Убраны: атака, защита и точность - Добавлено: ловкость, интеллект, сила и выносливость Ловкость:+ Увеличивает урон Охотника на демонов и Монаха + Увеличивает уклонение (dodge) для всех классов Интеллект:+ Увеличивает урон Колдуна (Witch Doctor) и Чародея (Wizard) + Увеличивает количество здоровья от сфер (для всех классов) Сила:+ Увеличивает урон Варвара + Увеличивает броню (для всех классов) Выносливость:+ Увеличивает здоровье (для всех классов) - Броня теперь повышает защиту, также как и сопротивление физическому урону + Шанс крита был добавлен как аффикс предметов - Соотношение жизни к выносливости изменено: игроки теперь будут начинать с 10 очками жизней, приходящимися к 1 пункту выносливости (на 1 уровне) - Нефалемские Алтари были убраны, теперь игроки смогут менять разблокированные навыки по ходу игры, с помощью панели навыков. Однако это действие теперь будет с 30 секундной задержкой, в течении который навык нельзя будет заменить на другой. Пожалуйста, обратите внимание, что система навыков все еще находится в стадии разработки и в будущих патчах возможны изменения. Текущая система не финальная. - Свитки Идентификации были убраны, и теперь игроки смогут идентифицировать предметы щелчком правой кнопки мыши на иконке предмета. - Нефалимский Куб также был убран. Возможность разбора предметов передана кузнецу - Иорданский котел был убран (The Cauldron of Jordan) - Камень возвращения переименован в "Городской портал" и стал доступен в панели навыков - Пятый слот на панели навыков был перемещен к "Гордскому порталу". В будущем пятый слот будет использоваться только для эликсиров, но сейчас работает как обычно. - Теперь по умолчанию показываются упрощенные подсказки навыков (чтобы увидеть расширенную подсказку - наведите на иконку навыка с зажатым CTRL) - Длительность глобального эффекта заморозки от урона льдом была увеличена с 0.4 до 0.6 секунд. - Достижения снова включены КлассыВарварАктивные навыки- Ground Stomp: урон увеличен с 70% до 110% - Ignore Pain: задержка (кулдаун) уменьшен с 60 секунд до 30, также уменьшена продолжительность навыка с 5 до 3 секунд. - Leap Attack: урон увеличен с 70% до 100% - Revenge: урон увеличен с 150% to 220% Пассивные навыки- Nerves of Steel: теперь увеличивает Броню на 25% в зависимости от Выносливости МонахАктивные навыки- Blinding Flash: не прерывается при получении урона, а продолжительность уменьшена с 5 до 3 секунд. Чародей (Wizard)Активные навыки- Frost Nova: урон снижен с 65% до 50% - Ice Armor: больше не увеличивает вашу броню - Wave of Force: урон увеличен с 205% до 350% Пассивные навыки- Temporal Flux: эффект замедления увеличен с 24% до 30% Крафтинг:Основное:- Прокачка ремесленников на Нормале теперь требует только золота Разборка:- Обычные (белые) предметы теперь нельзя разобрать, а обычные крафтовые материалы были убраны со всех уровней сложности - Разборка магических (синих) предметов теперь всегда дает магический материал, также имеется шанс получить редкий (желтый) или легендарный (оранжевый) материал. - Разборка редких вещей теперь всегда дает вам редкий и магический материал, а также имеется шанс получить легендарный материал. - Разборка легендарных вещей теперь дает вам магический, редкий материал и легендарный материал. Предметы:Основное:- Аффиксы на атаку, защиту и точность были заменены на аффиксы ловкости, силы и интеллекта - Базовый урон оружия с медленной атакой был увеличен. Это сделано по той причине, что мы также увеличиваем эффективность урона стихиями, а стихийный урон больше помогает быстрому оружию, чем медленному. - Шанс выпадения магических предметов на уровнях 1-20 был снижен. Магические предметы с одним аффиксом будут появляться в игре реже, а предметы с двумя аффиксами вообще только на поздней стадии игры. Торговцы:- Странствующие торговцы теперь имеют 50% шанс продать ограниченное количество редких предметов любого типа. - Амулеты теперь продаются не у собирателя (Collector), а у скупщика (Fence) Монстры:- Электризованные (с аффиксом) монстры больше не испускают вспышку молнии при смерти - Зачарованные (с аффиксом Arcane Enchanted) монстры больше не испускают дополнительный луч магии при смерти Исправление багов:- Игроков больше не будет выкидывать с сервера Battle.net, когда они перемещают стопки из 0 предметов на их активную панель навыков - Быстрое перемещение предметов в инвентаре персонажа больше не вызывает задержку отклика инвентаря - Предметы, которые отображаются с полной прочностью, но считаются слегка поврежденным, теперь можно выставить на аукционе - Умирающие монстры теперь всегда будут корректно проигрывать анимацию смерти, вместо того чтобы просто стоять Кроме этих обширных изменений, также, вместе с патчем, были сделаны следующие недокументированные изменения классов:
Barbarian Nerves Of Steel: Your Defense Armor is increased by 25% of your Vitality. Tough as Nails: Increases Armor by 100%. / Thorns damage dealt increased by 100%. War Cry: Generate: 30 Fury / Cooldown: 30 seconds / Unleash a rallying cry to increase the armor of Armor for you and all allies within 30 yards by 100% for 60 seconds. - Alabaster: Increases maximum Life by 16% and regenerates 122 890 Life per second while affected by War Cry. Ground Stomp: Shake the ground to inflict 70 110% weapon damage to all enemies within 12 yards and stun them for 3 seconds. - Crimson: Increase damage to 136 214% weapon damage. Ignore Pain: Cooldown: 60 30 seconds / Reduces all damage taken by 65% for 5 3 seconds. - Indigo: Increases duration to 108 seconds. - Golden: When activated, knock back all enemies within 8 yards and deal 50% weapon damage to them. Also reduces cooldown time to 40 10 seconds. Ancient Spear: Throw a spear with a maximum range of 45 yards, pulling an enemy back to the barbarian, slowing movement speed and dealing 100 145% weapon damage. - Alabaster: Enemies hit with Ancient Spear will be tossed in the opposite direction and damage is increased to 130188% weapon damage. Furious Charge: Rush forward to inflict 100 190% weapon damage to enemies at the destination and 60 190% damage to enemies along the path of the charge. - Crimson: Increase damage at the destination to 234 445% weapon damage. Wrath of the Berserker: Cost: 50 Fury / Cooldown: 120 seconds / Enter a berserker rage which raises several attributes for 15 seconds. / Critical Hit: 10% / Attack Speed: 45% / Dodge Chance: 20% / Movement Speed: 20% Earthquake: Shake the ground violently dealing 240 0% weapon damage followed by an additional 150 250% weapon damage over 8 seconds to all enemies within 18 yards. Leap Attack: You leap into the air to inflict 70 100% weapon damage to all enemies within 8 yards of the destination. - Obsidian: Jump into the air with such great force that enemies within 7.5 yards of the origin of the jump take 182 260% weapon damage. Revenge: Inflict 150 220% weapon damage to all enemies within 11 yards and gain 5% of your maximum Life for each enemy hit. - Crimson: Increase damage to 234 343% weapon damage. Overpower: Cooldown: 15 seconds / Deal 150 260% weapon damage to all targets within 9 yards. If Overpower critical hits, the cooldown on it is automatically reset. / Cooldown: 15 seconds
Demon Hunter Sentry: Drop a turret on the ground. The turret begins firing at nearby enemies for 40%% weapon damage. Lasts 36 20 seconds Rain of Vengeance: Fire a massive volley of arrows around you. Fires 1 waves of arrows that strike for 190 385% weapon damage. - Crimson: Summon 20 Shadow Beasts to drop bombs on nearby enemies, dealing 247 500% weapon damage each. - Indigo: Launch a massive volley of guided arrows that rain down on enemies for the next 12 seconds for 148 300% weapon damage. - Obsidian: Summon a Shadow Beast that drops grenades from the sky for 14 seconds dealing 142 289% weapon damage. - Golden: A group of 9 Shadow Beasts plummet from the sky at a targeted location dealing 296 601% weapon damage and stunning enemies for 2 seconds. - Alabaster: Summon a wave of 11 Shadow Beasts to tear across the ground, knocking back enemies and dealing 247 500% weapon damage. Rapid Fire: Cost: 20 Hatred initially, and an additional 10 Hatred while channeling / Rapidly fire at 6 times your normal attack speed dealing 38 for 228%% weapon damage as Physical with every shot. Impale: - Golden: Every use releases a burst of knives centered on you, dealing 104% weapon damage to all enemies within 10 yards. Strafe: Cost: 18 19 Hatred while channeling / Shoot at 4 times your normal attack speed at random nearby enemies for 140% weapon damage while moving at 65% of normal movement speed. Every shot deals 35% weapon damage.
Monk Transcendence: Every point of Spirit spent heals you for 16.2 118.6 Life. Seize the Initiative: Your Defense Armor is increased by 25% of your Attack Dexterity. Fists of Thunder: Generate: 6 Spirit per attack / Unleash a series of extremely fast punches that deal 100% weapon damage as Lightning. Every third hit deals damage to all enemies in front of you and knocks them back a short distance. Generates Spirit faster than other Spirit Generators due to the high attack speed. Breath of Heaven: Heal increases to 1299 9490 - 1949 14235 Life, and damage increased to 0 - 1 Holy damage. - Indigo: Increases the healing to 1689 12337 - 2534 18505 Life. Cyclone Strike: - Obsidian: The initial cast will also heal you and all allies within 24 yards for 2924 21352 Life. Serenity: Cost: 10 Spirit / Cooldown: 60 45 seconds / You are enveloped in a protective shield that intercepts all incoming damage for 3 seconds and grants immunity to all control impairing effects. - Crimson: Heal yourself for 4791 34994 - 5847 42705 Life when Serenity is activated. Mantra of Healing: Recite a Mantra that causes you and all allies within 40 yards to gain increased Life regeneration by 81.2 593.1 Life per second. Lasts 3 minutes. / For 3 seconds after activation the effect is increased to 406.1 2965.6 Life per second. / This is a Mantra. You can only have one Mantra active at a time. - Crimson: Increases the Life regeneration granted by Mantra of Healing to 162.4 1186.2 Life per second. Mantra of Conviction: - Golden: You and your allies have up to a 30% chance to be healed for 244 1779 - 325 2372 Life when using melee attacks on an enemy under the effects of Mantra of Conviction. Inner Sanctuary: - Golden: You and all allies regenerate 105.6 771.1 Life per second while inside the circle. Seven-Sided Strike: Dash rapidly between many nearby enemies 7 times striking for 115 160% weapon damage with every hit. - Crimson: Teleport to the target location for the strike, and damage increases to 149 208% weapon damage per hit. Blinding Flash: Blind duration increased to 9 7 seconds. - Crimson: For 5 3 seconds after using Blinding Flash, all of your attacks are infused to deal 35% additional weapon damage as Holy - Golden: Increases the duration enemies are blinded to 9 7 seconds.
Witch Doctor Gruesome Feast: Whenever you are healed by a health globe gain 10% of your maximum Mana and 10% Attack Intelligence for 10 seconds. The Attack Intelligence bonus can stack up to 5 times Blood Spatter: (old: Grave Injustice): Whenever an enemy dies within 8 yards, regain 1% of your maximum Life and Mana and the cooldown on all of your abilities is reduced by 1 second. This range is extended by items that increase your gold and pickup radius. Hex: - Golden: The Fetish Shaman will periodically heal friendly targets for 1137 8304 Life. Soul Harvest: Feed on the life force of up to 5 nearby enemies within 15 yards. Gain 126 Attack Intelligence for each affected enemy. This effect lasts 30 seconds. Crimson: Gain 365 2669 Life for every affected enemy. Sacrifice: Indigo: Gain 771 5635 Life for each sacrificed dog. Locust Swarm: Summon a plague of locusts to assault enemies, dealing 60 180% weapon damage per second as Poison for over 3 seconds. The locusts will jump to additional nearby targets. Gargantuan:Summon a large zombie follower to fight for you. The Gargantuan attacks for 30 25% of your weapon damage as Physical damage with every swing. - Indigo: Gargantuan gains a Cleave ability allowing its attacks to hit multiple targets for 53 44% of your weapon damage as Physical. - Golden: The Gargantuan only lasts 15 seconds but is also more powerful. The Gargantuan's fists burn with fire, dealing an additional 113 85% of your weapon damage as Fire and knocking enemies back with every hit. Fetish Army: Summon an army of Fetish creatures to fight by your side for 20 seconds. Dagger-wielding fetishes attack for 28 0% of your weapon damage as Physical. - Indigo: Adds 2 dagger-wielders to the army and increases their damage to 34 0% of your weapon damage as Physical. - Obsidian: Adds 2 Fetish casters to the army. The casters breathe fire that deals 32 0% of your weapon damage as Fire in a cone in front of them. - Alabaster: Adds 2 Hunter Fetishes to the army. Hunter Fetishes shoot blowdarts at enemies dealing 38 0% of your weapon damage as Poison. Firebats: - Obsidian: Enemies in the area are plagued. Damage is slow at first, but can increase over time to a maximum of 162% weapon damage per second as Poison. Wall of Zombies: A line of zombies emerges from the ground attacking anybody standing nearby for 0 - 0 2 physical damage per second for 5 seconds.
Wizard Temporal Flux: Whenever you deal Arcane damage, enemies are slowed by 24 30% for 2 seconds. Illusionist: Whenever you suffer more than 15% of your Life in a single hit, the cooldown cooldowns on your Mirror Image and Teleport abilities is are automatically reset. Galvanizing Ward: Increases the duration of your Armor spells by 120 seconds. As long as an Armor spell is active, you gain 122 890 Life per second. / The following skills are improved: / *Energy Armor / *Ice Armor / *Storm Armor Ice Armor: Surround yourself in a barrier of ice that increases armor by 50 0%, causing 0 - 0 Cold damage to attackers, chilling them for 2 second(s). / Duration: 120 seconds - Golden: Whenever you are struck by a melee attack the bonus armor granted by Ice your Armor is increased by 5525% for 10 seconds. This effect can stack up to 3 times. Wave of Force: Explode a wave of pure energy that repels projectiles and knocks back nearby enemies. This also slows the movement of enemies by 50% and deals 205 350% weapon damage as Physical. - Crimson: Increases damage to 266 455% weapon damage as Physical, but reduces knockback. - Indigo: Enemies hit have a 70% chance to cause a smaller Wave of Force that deals 102 175% weapon damage as Physical and knocks back enemies caught in its wake. - Alabaster: Increases the distance enemies are knocked back, and stuns all affected enemies for 3.5 seconds. Frost Nova: An explosion of ice freezes nearby enemies for 3 seconds and deals 65 50% weapon damage as Cold. - Indigo: A frozen enemy that is killed has a 17% chance of exploding another Frost Nova dealing 33 25% weapon damage as Cold. - Alabaster: If Frost Nova hits at least 5 targets, you gain 30% chance to critically hit for 12 seconds. Arcane Orb: - Alabaster: The orb will pierce through targets, damaging any enemy it passes through, dealing 146% weapon damage as Arcane. Diamond Skin: Increase damage absorbed to 2030 14828 damage. / Cooldown: 15 seconds - Obsidian: Increase the maximum absorption amount to 4061 29656 damage. Hydra: Summon a multi-headed Hydra for 15 seconds that attacks enemies with bolts of fire dealing 31.3% weapon damage as Fire per attack. You may only have one Hydra active at a time. - All runes re-worded to display that only one hydra may be active: Blizzard: Call down shards of ice to pelt an area dealing 65 50% weapon damage per second as Cold for 3 seconds. - Indigo: Increase the size of the Blizzard to cover 22 yards, and deal 59 45% weapon damage per second as Cold. Magic Missile: - Indigo Rune is now named Split (use to be Fork): Magic Weapon: - Crimson: Melee attacks poison enemies, dealing 30% of weapon damage as Poison for over 3 seconds. Ray of Frost: Project a beam of frozen ice that blasts 270 155% weapon damage as Cold to the first enemy it hits, slowing the target's movement by 40% and attack speed by 30% for 5 seconds. - Crimson: Damage increases slowly over 1.5 seconds to inflict a maximum of 369 212% weapon damage as Cold. - Obsidian: Increase enemy slow amount to 46% for 7 seconds, but damage is reduced to 216 124% weapon damage as Cold. - Alabaster: Enemies who die leave a patch of ice on the ground that causes 105 60% weapon damage as Cold to enemies moving through it over 3 seconds. Energy Armor: Focus your energies, increasing your Defense Armor by 20% but lowers your maximum Arcane Power by 20. Lasts 120 seconds. / This is an Armor spell. Only one Armor spell can be active at a time. - Alabaster: Also increases your Precision chance to critical hit by 25 6% while Energy Armor is active.
Новые пассивные умения: Black Ice: Cold damage dealt to chilled and frozen targets is increased by 20%. Paralysis: Lightning damage dealt to enemies has up to a 5% chance to stun the target for 2 seconds. И даже это еще не все изменения, которые внес 10 бета патч, также были добавлены новые аффиксы для классов, как и обещал Джей в своем сообщение.
Barbarian Skill_Barbarian_Bash: of Bruising Skill_Barbarian_Cleave: of Sundering Skill_Barbarian_Frenzy: of the Maniac Skill_Barbarian_HotA: of Demolition Skill_Barbarian_Overpower: of Conquest Skill_Barbarian_Rend: of Evisceration Skill_Barbarian_Revenge: of Vengeance Skill_Barbarian_SeismicSlam: of Shattering Skill_Barbarian_WeaponThrow: of Hurling & of Barrage Skill_Barbarian_Whirlwind: of Vertigo
Demon Hunter Skill_DemonHunter_Impale: of Razor Skill_DemonHunter_BolaShot: of the Bounty Hunter Skill_DemonHunter_HungeringArrow: of the Predator Skill_DemonHunter_Chakram: of the Boomerang Skill_DemonHunter_ClusterArrow: of Splinters Skill_DemonHunter_ElementalArrow: of Blasting Skill_DemonHunter_EntanglingShot: of Binding Skill_DemonHunter_Grenades: of the Grenadier Skill_DemonHunter_Multishot: of Volleys Skill_DemonHunter_RapidFire: of Salvos Skill_DemonHunter_EvasiveFire: of Suppression Skill_DemonHunter_SpikeTrap: of Spines Skill_DemonHunter_Strafe: of Prowess
Monk Skill_Monk_CripplingWave: of Breaking Skill_Monk_TempestRush: of Reflex Skill_Monk_DeadlyReach: of Lunging Skill_Monk_ExplodingPalm: of Bursting Skill_Monk_FistsofThunder: of the Monsoon Skill_Monk_LashingTailKick: of the Scorpion Skill_Monk_SweepingWind : of the Wind Skill_Monk_WaveofLight: of Radiance Skill_Monk_Wayof100Fists: of Pummeling
Witch Doctor Skill_WitchDoctor_AcidCloud: of Corrosion Skill_WitchDoctor_CorpseSpiders: of the Black Widow Skill_WitchDoctor_Firebats: of the Deep Skill_WitchDoctor_FireBomb: of Blazing Skill_WitchDoctor_Haunt: of the Wraith Skill_WitchDoctor_LocustSwarm: of Pestilence Skill_WitchDoctor_PlagueofToads: of the Jungle Skill_WitchDoctor_PoisonDart: of Stinging Skill_WitchDoctor_SpiritBarrage: of Phantoms Skill_WitchDoctor_ZombieDogs: of Domination Skill_WitchDoctor_WallofZombies: of the Lost Skill_WitchDoctor_ZombieCharger: of Blind Rage
Wizard Skill_Wizard_ArcaneOrb: of Spheres Skill_Wizard_ArcaneTorrent: of Shooting Stars Skill_Wizard_Blizzard: of Hail Skill_Wizard_ShockPulse: of Ruin Skill_Wizard_Disintegrate: of Entropy Skill_Wizard_Electrocute: of Striking Skill_Wizard_EnergyTwister: of Wild Magic Skill_Wizard_ExplosiveBlast: of Detonation Skill_Wizard_Hydra: of the Myriad Skill_Wizard_MagicMissile: of Evocation Skill_Wizard_Meteor: of Comets Skill_Wizard_RayofFrost: of Chill Skill_Wizard_SpectralBlade: of Slashing Вот, кажется и все. К сожалению, из-за объема списка неофициальных изменений - его перевод сложная задача, но, вроде бы и так все, более менее, ясно. Если что-то непонятно - задавайте ваши вопросы в комментариях, мы обязательно постараемся разобраться вместе с вами.
|